In this new world of Internet marketing, it’s not about being “optimized,” but being “easy to find.” That sounds like a subtle difference, but it couldn’t be more profound.
One has to do with page tags, keywords, and trying to manipulate incoming links; the other is about generating interesting ideas, starting discussions, and being a prominent voice in your market or industry. It’s the difference between screaming nonsense through a microphone and having journalists come to you for an expert opinion.
This infographic sets out the 21 NEW rules of content marketing that every modern marketer should know.
If you want to maintain a high search engine ranking and use content to keep targeted buyers coming to you, this is information you can’t afford to skip.
Bonus… if you like the infographic, you’re going to love to slides (includes author’s notes). Get them here: goo.gl/dTMrh
LE NUOVE LEGGI E NORMATIVE NEL CAMPO DELLA DIGITALIZZAZIONE DEI DOCUMENTI
Con la corsa al cashback passando dall’ appIO stiamo assistendo alla digital trasformation del sistema paese che, oltre al cambiamento delle aziende, sta contribuendo a cambiare […]
La pandemia ha spinto le aziende e le PA verso processi innovativi di gestione dei processi, cambiando il modo di lavorare delle risorse coinvolte.
Oggi più che mai, adottare sistemi di gestione documentale diventa fondamentale per gestire il documento ormai nativo digitale e lo scambio di informazioni.
Per lo smart working non abbiamo bisogno solo dei programmi di video conferenza, ma di strumenti per la gestione dei documenti, la condivisione, e un’organizzazione interna ed esterna dei rapporti tra i vari uffici.
In concomitanza con le misure di lockdown adottate dal governo, per contenere il contagio da Covid-19, è emersa l’importanza della gestione dei contratti a distanza e […]